Fotbalisté SK Sigma nestačili na Teplice
K blízko k bodovému zisku byli v 17. kole fotbalisté SK Sigma Olomouc. V Teplicích sice nehráli…
01. 07. 2024 - 13:49
Obě nejvyšší domácí soutěže mění název. Počínaje prvním červencem nesou minimálně dalších pět let jméno Chance Liga a Chance Národní Liga. Příchod nového generálního partnera, sázkové společnosti Chance, přináší také kompletní změnu identity obou soutěží.
„Český profesionální fotbal v posledních měsících prožívá skvělé období a boom v zájmu. S příchodem Chance do pozice generálního partnera chceme tento trend ještě akcelerovat a jsme přesvědčeni, že díky spolupráci s takto silným partnerem se nám podaří prestiž a úroveň Chance Ligy a Chance Národní Ligy opět výrazně posunout,“ řekl obchodní a marketingový ředitel Daniel Hajný.
„Vnímáme velký kus práce, který české fotbalové kluby v posledních letech odvedly, už jen to, jak dokázaly zvednout návštěvnost stadionů. Jsme přesvědčeni, že díky nově navázané spolupráci se nejen zlepší jejich ekonomická situace, ale budeme společně posouvat český fotbal i v oblastech nových technologií, marketingu, práce s fanoušky. Věříme, že jeho konkurenceschopnost dál citelně posílíme. Dáváme tak českému fotbalu opravdu šanci,“ komentuje marketingový ředitel skupiny Tipsport, jejíž je Chance součástí, Jan Čumpelík.
Vedle názvu se k prvnímu červenci také kompletně mění identita. Chance Liga i Chance Národní Liga mají nové logo, barvy, znělku, font a další prvky, které vycházejí z moderních trendů a stanou se synonymem pro obě soutěže. Právě modernost a obecně nadčasovost byly výrazným kritériem při vyhodnocování tendru na zhotovitele nové identity. Jako nejlepší zvolila Ligová fotbalová asociace práci studia Touch Branding.
„Při tvorbě nové identity jsme měli jasné požadavky: moderní, multibrandová, zaměřena na mladé, nadčasová a taková, která posune ligu o výrazný kus dopředu. Všechny tyto prvky podle nás nejlépe splnil návrh studia Touch Branding. Zároveň musím poděkovat generálnímu partnerovi Chanci, se kterým jsme nad podobou vedli konstruktivní diskuze, a i díky jeho modernímu způsobu uvažování jsme mohli vytvořit identitu, s níž obě soutěže budou pracovat dlouhodobě,“ komentoval Daniel Hajný.
„Značka Chance se stává součástí nové identity nejvyšší fotbalové soutěže a bude i součástí nové éry českého fotbalu. Pro prezentaci loga Chance v prostředí fotbalových stadionů jsme hledali a s vysílatelem ligy testovali optimální barevný kontrast. Se značkou Chance se tak budou setkávat fanoušci na stadionech a televizní diváci na výrazném oranžovém pozadí,“ doplňuje k novému vizuálnímu stylu vedoucí oddělení marketingové komunikace skupiny Tipsport Michal Kramer.
Dominantními barvami Chance Ligy budou výrazná limetková a tmavě modrá. Chance Národní Liga bude oděna do neonové zelené a tmavě modré. Obě soutěže tak v barevnosti sázejí na kombinaci moderního svěžího pohledu a tradice, což odpovídá směřování obou lig. Při tvorbě loga bylo vsazeno na kombinaci log generálního partnera Chance a Ligy samotné. Zároveň vychází z nadčasového loga LFA. Cílem tohoto kroku je jasně ukázat, že LFA tvoří kluby a kluby tvoří LFA.
K blízko k bodovému zisku byli v 17. kole fotbalisté SK Sigma Olomouc. V Teplicích sice nehráli…
Po pěti kolech, a dvouměsíčním čekání, fotbalisté SK Sigma Olomouc opět zvítězili. Hanáci odčinili…
V 16. kole Chance ligy si fotbalisté SK Sigma Olomouc pokazili podzimní reputaci. Doma na Andrově…
Po reprepauze čeká fotbalisty SK Sigma Olomouc poněkud hustější program. Zpět do zápasového rytmu…
Česká fotbalová reprezentace vybojovala v Olomouci postup. Na Andrově stadionu byli hosté z Gruzie…
Utkání 15. kola Chance Ligy mezi SK Sigma Olomouc a 1. FC Slovácko, které se mělo odehrát v sobotu…